Lyrics > Pussy Galore – Sweet Little Hi-Fi


Writer: Jon Spencer
Published: © 1988 Jon Spencer, BMI
From: Sugarshit Sharp (CD, UK)
Transcribed: Pop Catastrophe
Notes: Text in RED is missing
Alright
Alright (Live)
Asshole
Black Angel
Crawfish
Cunt Tease
Damaged II
Dedication
DWDA (Live)
Evil Eye
Evil Eye (Live)
Fuck You, Man
Get Off of My Cloud
Happy
HC Rebellion
HC Rebellion (Long Studio Version)
Hip Shake
Kicked Out
Kicked Out (Live)
Kill Yourself
Kill Yourself (Live)
Little Red Rooster
Loving Cup
New Breed
New Breed (Live)
No Count
Nothing Can Bring Me Down (Live)
NYC: 1999!
1 Hour Later
1 Hour Later (Live)
Penetration In The Centerfold
Pretty Fuck Look
Revolution Summer
Rip This Joint
Rocks Off
Seattle
She Said Yeah
Spin Out
Stop Breaking Down
Sweet Little Hi-Fi
Sweet Little Hi-Fi (Live)
Sweet Virginia
Torn and Frayed
Turd On The Run
Tumbling Dice
When I Get Off
White Noise
You Look Like a Jew
Yü-Gung
Fell in love with my sweet little hi-fi
Stereo, bass, treble, input and output
Said come on and I’m gonna be quick
A lot of god damn fools that’ll make me sick
Always bitchin’ and whinin’, complainin’ and lyin’
No good, man, no, never listen at all
Indivisible, outstanding, eternal

One riff

Alright

Don’t you know it’s mine?
Why won’t you listen, man?

Damned
To a life of crime
Drinking beer, making girls and wastin’ time
Heads up, look out
When I make my move
Send out to my people with my message of hate
Why don’t you end it all?
Right now
Be a man motherfucker
And get down
Like a rat in the sewer
It’s a wasted life
You’re bullshit
I’m a rusty jackknife, yeah

I wanna know now
How many times can I say it?
How many ways can I put it?
For how long will you listen to me?

Unhand it
Indiscriminate
Fantastic
One line

Oh yeah
You know it’s mine
Why won’t you listen, man?
Hey

When I think about equations

Fell in love with my sweet little hi-fi
Stereo-bliss
Ease a troubled mind
Blind to the rag, listening to life
But I kick a beat for the newest side
Look into an abyss or the [unknown] collage
You know I may head south
When I take it on back

Ugh

Comments are closed.